28 Şubat 2017 Salı

28.02.2017 Günün Özet


Evet bu sabah saat 9:30 gibi uyandım. Ve güne şifa niyetine çörekotu yağı ile başladım.
Ben atışeri marka kullanıyorum.

Yanında elma sirkeli yarım su bardağı suyumu içtim. Daha sonra kahvaltımı yaptım.
Ve insülin ilaçlarımı yuttum hemen bi yarım saat bekledikten sonra spor için hazırlık yaptım. 
Sert bir kahve yaptım spor öncesi biliyorsunuz ki kahve daha çok kalori yakmamızı sağlıyor.


 İlk ısınma hareketleriyle başlayıp 30 dk boyunca kardiyo hareketleri yaptım. 
Ve daha sonra netten bulduğum mekik programının ilk günün yaptım hatta fazla fazla yaptım :)
 


Ve devamında daha önce duyduğum ama hiç denemediğim daha doğrusu kolay bir hareket diye düşündüğüm ama öyle olmayan "PLANK" hareketini denedim. Sadece 19sn dayanabildim. 
Ama olsun zamanla bu harekete de alışacağım. 


En son olarak tabiki de "SQUAT" yapıldı. 50 defadan sonra benim ayaklar tabi pert oldu ama 
yarasın kızıma löp löp yağ eritsin inş der geçerim :D 

 
Daha sonra sporumu bitirip direk duşa gidildi. 
Çıktıktan sonra enerji olsun diye bi bardak yeşil çay ve bir adet kivi yedim.
Asıl günün faciası ise 
Ben bugün REGL oldum. :(
Umarım şuan olan hafif kramplar bütün gece bu şekilde hafif hafif devam eder.
Şimdilik tek temennim bu hadi bizee iyi günlerrrr.. 👋👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder