2 Mart 2017 Perşembe

Yüz için nemlendirici maske tarifi




Güzellik merkezine gidecek vaktimiz olmadığı için bazende paramız olmadığı için…
Cildimiz için pek bir şey yapamıyoruz. Endişelenmeyin! Çözüm avucunuzun içinde.



Malzemeler:Yumurta Sarısı + Süt


Hazırlanışı: Bir kapta yumurta sarısı ve bir kaşık sütü karıştırın. Bu karışımı yüzünüze yayın, üzerini ince bir bezle örterek on beş dakika bekleyin. Ardından kağıt mendille silerek temizleyin. Daha sonra sırasıyla, ılık ve soğuk suyla yüzünüzü yıkayın.


Peki ne işe mi yarıyor?: Kuru ve nemsiz bir cildiniz varsa bu maske sizin için birebir. İçinde bulunan yumurta sarısı cildinizi beslerken, süt nemlendirecek, yumuşaklık verecek ve sıkılaştıracak.


Ne zaman da  kullanmalı?: Bu maskeyi haftada bir kez uygulamak yeterli.

7 yorum:

  1. Merabaaaa :) hosgeldin canm beni eklemissin ama yorum bırakmadigin icin sana zar zor ulastim :) sitene izle butonu koymazsan seni takip edemeyiz ki biz :) hemen koy oldumu yerlesim,gadget ekle,yeni ekle diyosun orda bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde seni tanıtmak amacli seni blogumda ayarlayabilirim istersen.Bu sayede birileri sayfani ziyaret edebilir ;) istermisin :)

      Sil
    2. Merhaba çok yeniyim daha evet çok eksigim var zamanla ögrenicem. Çok Teşekkür ederim desteginiz için yapmaya çalıştım izle butonunu inş olmuştur. Birde tanıtmak için tabi kide paylaşabilirsiniz. Malum çok yeni oldugum için desteginiz için çok çok memnun kalırım hatta çok geç cevap verdim kusura bakmayım biraz rahatsızdım anca dönebildim :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun :) tamam biraz zaman geçsin senide tanitayim.İnsallahta yardımcı olabilirim :) daha yeni bir arkadası tanittım ondan simdi yapamiyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki bana şu blog hakkında daha ne gibi şeyler yapabilirim biraz anlatabilirmisiniz yeniyim bilmiyorum bişey :)

      Sil
    2. Bende yeni sayilirim.Bu nedenle sadece deneyimlerimi yazaym istersen :) öncelikle blogları ziyaret edip muhakkak samimi yorumlar yapmalisiniz.Onları takibe alıp yorum bırakki sana ulasmak isteyen benim gibi aramasın nerde diye :)

      Elinden geldiğince herkese yardım et,seninle ilgili bir konu olduğunda katıl.Onların yazılarınıda sosyal medyalarında paylaş :) bu şekilde simdilik aklima gelenler canm :) insallah isine yarar :)

      Sil
    3. Çoook teşekkür ederim 😊 tabi kide işime yarayacaktır🙏🏻

      Sil